Kuo: نسل بعدی Apple TV احتمالاً قیمت اولیه زیر 100 دلاری خواهد داشت
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

اپل تی‌وی جدید 4K که امروز معرفی شد، در حال حاضر قیمت پایه 129 دلاری پایین‌تری دارد، در مقایسه با 179 دلار مدل قبلی، اما تحلیلگر مینگ-چی کو معتقد است که نسل بعدی تلویزیون اپل می‌تواند با قیمتی حتی پایین‌تر به فروش برسد.

Apple TV 4K 2022
کو در توییتی امروز گفت که قیمت زیر 100 دلار «نقطه شیرین» برای Apple TV خواهد بود و افزود که او انتظار دارد مدل نسل بعدی «مقرون به صرفه‌تر» باشد.

هر دو مدل نسل دوم (2010) و نسل سوم (2012) اپل تی وی در زمان عرضه 99 دلار قیمت داشتند و اپل در نهایت قیمت مدل نسل سوم را به 69 دلار کاهش داد، بنابراین سابقه ای وجود دارد که یک مدل فرعی به فروش برسد. Apple TV 100 دلاری، تعویض باتری آیفون در کرج که بهتر با دستگاه های پخش جریانی ارزان قیمت فروخته شده توسط گوگل، آمازون و روکو رقابت می کند.

احتمال دیگر این است که وقتی اپل تی‌وی بعدی عرضه می‌شود، مدلی که امروز معرفی شد با قیمت حدود 99 دلار در خط تولید باقی بماند.

در این میان، جدیدترین Apple TV 4K مطمئناً ارزش بهتری نسبت به نسل قبلی خود دارد. حتی اگر اپل در تلاش است تا مشتریان را به مدل 149 دلاری با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، اترنت و پشتیبانی از Thread بفروشد، آن دستگاه همچنان ارزش بهتری نسبت به مدل قبلی با 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی به قیمت 179 دلار یا فضای ذخیره سازی 64 گیگابایت به قیمت 199 دلار دارد.

 




:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: